środa, 24 grudnia 2014

Święta :D

Drodzy czytelnicy! Przepraszam was NAJMOCNIEJ jak się da! Nie mam weny i nie piszę, jednak nie zapomniałem o blogu! Postaram się ruszyć z chociaż jednym blogiem od nowego roku. Mam nadzieje że nie zapomnieliście o mnie i mi wybaczycie:( GOMEN!!! :(( A z okazji nadchodzących świąt życzę wszystkim i każdemu z osobna, smacznego jajeczka, dużo dużo szczęścia zdrowia i pomyślności oraz miłości w nadchodzącym roku. Oby en rok 2015 był dla nas jak najlepszy, by nie zabrakło nam tego co w życiu dla nas najważniejsze!

3 komentarze:

  1. Pisz tu nam pisz bo chcę zobaczyć jakąś twoją nocie na tym blogu, postaraj się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam,
    Autorze trafiłam tutaj niedawno i musze powiedzieć, że opowiadanie jest wspaniałe, czytało się je lekko i przyjemnie, mam nadzieję, że je będziesz kontynuował...
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Aga

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejeczka,
    drogi autorze muszę przyznać, że opowiadanie jest fantastyczne, szkoda że tak mało jest rozdziałów...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Aga

    OdpowiedzUsuń